Bezpieczeństwo i spokój w 3 prostych krokach

Jak to działa - krok po kroku

Otrzymany od nas zegarek lub zawieszkę z przyciskiem SOS należy założyć na szyję lub na nadgarstek. Podczas przebywania w domu urządzenie powinno być noszone przez cały czas, w tym także podczas kąpieli w wannie i pod prysznicem, w przypadku wyboru urządzenia z wodoodporną bransoletką. Po naciśnięciu przycisku SOS urządzenie wysyła sygnał do bezprzewodowej stacji bazowej umieszczonej w domu, a ta z kolei alarmuje Centrum Telemedyczne o nagłym przypadku.

W kilka chwil po naciśnięciu przycisku SOS na bransoletce lub zawieszce za pośrednictwem dwukierunkowego radia skontaktuje się z Tobą przeszkolony i certyfikowany opiekun. Oceni on sytuację i pomoże określić, jakiego rodzaju pomoc jest potrzebna. Dzięki dostępowi do naszej bazy danych, będzie on mógł obejrzeć Twój profil medyczny, informacje o zażywanych lekach, preferowanych lekarzach, lokalnych szpitalach oraz danych kontaktowych do członków rodziny i przyjaciół. Zaaranżuje on wizytę członka rodziny, sąsiada, bądź jakiejkolwiek innej osoby wskazanej przez Ciebie do kontaktu, a w stosownych przypadkach, bądź w razie braku odpowiedzi wyśle pogotowie ratunkowe do Twojego domu.

System Teleopieki Medycznej, dzięki oparciu na standardzie GSM, jest w pełni przenośny. Zapewni Ci on bezpieczeństwo i spokój wszędzie tam, gdzie jesteś, czy to z wizytą u rodziny, czy na wakacjach. W tym celu wystarczy podłączyć stację bazową do zasilania w nowym miejscu i powiadomić Centrum Telemedyczne. Świadczymy usługi na terenie całej Polski, dzięki czemu można podróżować bez obaw.

Łącząc wykorzystanie najnowszych technologii z profesjonalizmem i doświadczeniem opiekunów z Centrum Telemedycznego, pomagamy seniorom odzyskać poczucie bezpieczeństwa i niezależności.

Jak to Działa
System Teleopieki Medycznej
Naciśnij przycisk
SOS na swojej bransolecie
lub zawieszce
Połączenie z Centrum
Telemedycznym
Pomoc: Rodziny i przyjaciół,
Sąsiadów, Karetki Pogotowia
Ratunkowego

Dlaczego warto skorzystać z naszego systemu teleopieki?

Każdego roku ponad 40% osób powyżej 75 roku życia doświadcza groźnego upadku w swoim domu. Zdarzają się one codziennie i o każdej porze.

Poważne urazy należy leczyć natychmiast, ponieważ im więcej czasu upłynie bez pomocy, tym mniejsze są szanse na pełne wyzdrowienie. Niekiedy upadki i inne kryzysowe sytuacje są tak poważne, że udzielenie pomocy we właściwym czasie może zadecydować o życiu, bądź śmierci. Jeżeli Ty lub bliska Ci osoba upadnie i będzie sama, nie mogąc się ruszyć, ani z nikim skontaktować, może spędzić wiele godzin, a nawet dni w oczekiwaniu na pomoc.

Profesjonalny System Teleopieki Medycznej NESTOR gwarantuje, że Ty, lub bliskie Tobie osoby nigdy nie pozostaną same bez opieki i pomocy, i że są chronione przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu.

Badania wykazują, że strach przed przewróceniem się powoduje istotny spadek poziomu aktywności u wielu osób starszych. To z kolei prowadzi do ograniczenia ich sprawności ruchowej oraz zdolności utrzymywania równowagi i w rzeczywistości skutkuje jeszcze większą liczbą upadków, lękiem i depresją.

DODATKOWE OPCJE

Zależnie od wybranego urządzenia istnieje także możliwość:

Wysyłania alarmów w postaci SMS-ów do członków rodziny, sąsiadów, bądź innych osób wskazanych do kontaktu

Ustawienia białej listy numerów telefonów, czyli listy osób które mogą telefonować na terminal i rozmawiać bez konieczności odbierania połączenia przez użytkownika terminala

Dołączenia wielu różnych czujników, w tym gazu, dymu, wody, ruchu, otwarcia drzwi itp., co umożliwia zbudowanie dedykowanego systemu bezpieczeństwa

Wzbudzania powiadomień dotyczących konieczności zażycia leków

Monitorowania temperatury w pomieszczeniu

Podłączenia urządzeń medycznych takich jak ciśnieniomierz, czy gleukometr

Zadania Centrum Telemedycznego polegają na:

  • odebraniu połączenia alarmowego,
  • identyfikacji podopiecznego i zapoznaniu się z ankietą medyczną,
  • zebraniu szybkiego wywiadu,
  • dostosowaniu procedur do typu alarmu,
  • powiadomieniu rodziny, opiekuna, osób kontaktowych podopiecznego,
  • powiadomieniu lekarza dyżurnego Centrum Telemedycznego, który udziela konsultacji podopiecznemu nt. danego zagadnienia,
  • wezwaniu odpowiednich służb (Pogotowia Ratunkowego, Policji, Straży Pożarnej).