TERMINALE TELEOPIEKI I DODATKI


TELEWIZYTA U LEKARZA

 

1.      Usługa jest realizowana z zachowaniem poniższych zasad:

 

  • Czas oczekiwania na Usługę nie przekracza 2 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia Klienta przez Centrum Telemedyczne.
  • Usługa realizowana jest w formie konsultacji telefonicznej lub wideokonsultacji, według wyboru Klienta.
  • Usługa jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  • Przed realizacją Usługi Klient może przesłać drogą mailową drogą mailową lub za pośrednictwem Portalu Pacjenta dokumentację medyczną dotyczącą jego stanu zdrowia, w celu jej omówienia z Lekarzem Centrum Telemedycznego lub Personelem Medycznym Centrum Telemedycznego.
  • Lekarz Centrum Telemedycznego, po konsultacji telefonicznej lub wideokonsultacji może przesłać Klientowi drogą mailową lub za pośrednictwem Portalu Pacjenta skierowanie na płatne badania zalecone przez Lekarza Centrum Telemedycznego lub recepty pełnopłatne.

 

2.      Usługa jest ograniczona do pięciu telewizyt w miesiącu.