TERMINALE TELEOPIEKI I DODATKI


 

NESTOR – PODSTAWOWY

65 na miesiąc

Dobry, jeśli szukasz prostego i uniwersalnego rozwiązania dla swojej ochrony. W zestawie wodoodporna zawieszka na szyję.

  • Łatwy w użyciu: wystarczy nacisnąć przycisk SOS żeby rozmawiać z operatorem Centrum Telemedycznego,
  • Automatyczne odbieranie rozmów z „Białej Listy”,
  • Łatwa instalacja: K4 można mocować na ścianie lub postawić w dowolnym miejscu
  • Wbudowany alarm  temperatury w pomieszczeniu,
  • Wysokiej jakości 2-kierunkowe rozmowy głosowe, regulacja głośności,
  • Edytowalne nazwy stref: np. „Tata prosi o pomoc”, „Czujnik dymu” itp.,
  • Zasilacz, gdy jest włączony lub wyłączany K4 wysyła SMS,
  • Zapasowa bateria – urządzenie działa mimo zaniku zasilania,
  • Częstotliwości GSM: 850/900/1800 / 1900MHz,
  • 16 stref dla bezprzewodowych czujników do opieki nad osobami starszymi,

Do terminala można dołączyć do 16 bezprzewodowych urządzeń i czujników takich jak:

  • Opaska SOS,
  • Zawieszka SOS,
  • Zawieszka SOS automatycznie wykrywająca upadek,
  • Czujnik: ruchu, dymu, gazu, wody, otwarcia drzwi.

Cały system może być uzupełniony o:

  • Kartę SIM
  • Wzmacniacz sygnału
  • oraz
  • szyfrowane pudełko na klucze
  • Częstotliwość GSM: Quad-band 850/900/1800/1900 MHz
  • Ilość stref: 16
  • Częstotliwość radiowa: 433.92MHz
  • Zużycie energii elektrycznej: 12V input, Max. 270mA, Standby 30mA
  • Antena   50 n SMA antenna interface
  • ZAKRES TEMPERATUR: -20 ~ +60° C
  • Zakres wilgotności: do 90%
  • Bateria podtrzymująca zasilanie: 3.7V/900mAH Li-ion rechargeable
  • Wymiary urządzenia: 13*13*2.7 cm
  • Co w komplecie
  • Instalacja
  • Często zadawane pytania

Co w komplecie

  • Terminal,
  • Opaska lub zawieszka – zależnie od wyboru,
  • Zasilacz.

 

Instalacja

Ponieważ urządzenie wraz z zamówionymi dodatkami jest już przez nas skonfigurowane, instalacja jest bardzo prosta i można ją wykonać samodzielnie.

Składa się z kilku kroków:

  • wyjmujemy sprzęt z pudełka,
  • włączamy zasilacz do gniazdka,
  • umieszczamy terminal we właściwym miejscu,
  • terminal wskazuje właściwy czas (godzinami minuty) – oznacza, że osiągnął on stan gotowości do pracy,
  • naciskamy przycisk SOS na bransoletce lub zawieszce, przez co wykonujemy pierwsze testowe połączenie z Centrum Telemedycznym.

Często zadawane pytania

  • Czy mogę rozmawiać przez opaskę/przycisk SOS z operatorem Centrum Telemedycznego?
    NIE – mikrofon jest wbudowany w terminal, aby operator Centrum Telemedycznego usłyszał Twój głos musisz znajdować się w odległości do kilku metrów od terminala. Jednak naciśnięcie przycisku na bransoletce SOS (z odległości do 80m w otwartej przestrzeni) wywoła połączenie głosowe z operatorem Centrum Telemedycznego. Jeżeli nie usłyszy on Twojego głosu to wezwie sąsiada, kogoś z rodziny lub pogotowie ratunkowe.

     

  • Mieszkam z moją małżonką/mężem. Czo on/ona może być również chroniona?
    TAK – do terminala może zostać podpięta druga bransoletka lub zawieszka z przyciskiem SOS. Zadzwoń w tej sprawie do naszego Biura Obsługi Klienta.

     

  • Czy terminal jest przenośny?
    TAK – jednak przed zmianą miejsca użytkowania terminala, zadzwoń do naszego Biura Obsługi Klienta i podaj adres, pod którym będziesz używał(a) terminala.

     

  • Czy opaska/zawieszka jest wodoodporna?
    TAK – możesz bez obaw kąpać się w niej zarówno w wannie jak i pod prysznicem.

POTRZEBUJESZ

POMOCY?

Skontaktuj się z naszym

Działem Obsługi Klienta,

1 7777 0 100

e-mail: pomoc@nestor.sos.pl