TERMINALE TELEOPIEKI I DODATKI


 

NESTOR – OPTYMALNY

70 na miesiąc

Dobry, jeśli szukasz prostego i uniwersalnego rozwiązania dla swojej ochrony. Przydatny dla osoby aktywnie wykorzystującej kontakty telefoniczne z innymi osobami.

  • Nowoczesny design, duże znaki na klawiszach,
  • Duży wyświetlacz LCD; pokazuje czas, zasięg, temperaturę i inne,
  • Opaska / zawieszka SOS w zestawie,
  • Możliwość podłączenia do 16-tu czujników: gazu, dymu, ruchu, wody itp.,
  • Do 8-miu numerów telefonów wybieranych jednym przyciskiem,
  • „Biała lista” numerów telefonicznych,
  • Akumulator do podtrzymania działania przy zaniku napięcia,
  • Do 5-ciu numerów alarmowych (rozmowa i/lub SMS),
  • Kontrola ruchu lub otwarcia drzwi w określonych przedziałach czasowych,
  • Częstotliwości GSM: 850/900/1800 / 1900MHz,
  • 16 stref dla bezprzewodowych czujników do opieki nad osobami starszymi,

Do terminala można dołączyć do 16 bezprzewodowych urządzeń i czujników takich jak:

  • Opaska SOS,
  • Zawieszka SOS,
  • Zawieszka SOS automatycznie wykrywająca upadek,
  • Czujnik: ruchu, dymu, gazu, wody, otwarcia drzwi.

Cały system może być uzupełniony o:

  • Kartę SIM
  • Wzmacniacz sygnału
  • oraz
  • szyfrowane pudełko na klucze
  • Co w komplecie
  • Instalacja
  • Często zadawane pytania

Co w komplecie

  • Terminal,
  • Opaska lub zawieszka – zależnie od wyboru,
  • Zasilacz.

 

Instalacja

Ponieważ urządzenie wraz z zamówionymi dodatkami jest już przez nas skonfigurowane, instalacja jest bardzo prosta i można ją wykonać samodzielnie.

Składa się z kilku kroków:

  • wyjmujemy sprzęt z pudełka,
  • włączamy zasilacz do gniazdka,
  • umieszczamy terminal we właściwym miejscu,
  • terminal wskazuje właściwy czas (godzinami minuty) – oznacza, że osiągnął on stan gotowości do pracy,
  • naciskamy przycisk SOS na bransoletce lub zawieszce, przez co wykonujemy pierwsze testowe połączenie z Centrum Telemedycznym.

Często zadawane pytania

 

  • Czy mogę rozmawiać przez opaskę/przycisk SOS z operatorem Centrum Telemedycznego?
    NIE – mikrofon jest wbudowany w terminal, aby operator Centrum Telemedycznego usłyszał Twój głos musisz znajdować się w odległości do kilku metrów od terminala. Jednak naciśnięcie przycisku na bransoletce SOS (z odległości do 80m w otwartej przestrzeni) wywoła połączenie głosowe z operatorem Centrum Telemedycznego. Jeżeli nie usłyszy on Twojego głosu to wezwie sąsiada, kogoś z rodziny lub pogotowie ratunkowe.

  • Mieszkam z moją małżonką/mężem. Czo on/ona może być również chroniona?
    TAK – do terminala może zostać podpięta druga bransoletka lub zawieszka z przyciskiem SOS. Zadzwoń w tej sprawie do naszego Biura Obsługi Klienta.

  • Czy terminal jest przenośny?
    TAK – jednak przed zmianą miejsca użytkowania terminala, zadzwoń do naszego Biura Obsługi Klienta i podaj adres, pod którym będziesz używał(a) terminala.

  • Czy opaska/zawieszka jest wodoodporna?
    TAK – możesz bez obaw kąpać się w niej zarówno w wannie jak i pod prysznicem.

 

POTRZEBUJESZ

POMOCY?

Skontaktuj się z naszym

Działem Obsługi Klienta,

1 7777 0 100

e-mail: pomoc@nestor.sos.pl