TERMINALE TELEOPIEKI I DODATKI


 

NESTOR – MOBILNY

75 na miesiąc

Dobry, jeśli szukasz uniwersalnego rozwiązania dla swojej ochrony – również poza domem. Posiada przycisk SOS. Łączność głosowa w standardzie GSM oraz geolokalizacja GPS.

  • Wbudowana karta SIM + 30 minut na miesiąc na rozmowy,
  • Możliwość wpisania do 8-miu numerów telefonów osób, które będą mogły dodzwonić się do seniora,
  • Lokalizator GPS+WiFi. Wskazuje aktualną lokalizację seniora z dokładnością nawet do 1 metra w zasięgu sieci GPS – wysyła sygnał co 2 minuty,
  • Dostęp do informacji o miejscu przebywania seniora ma Centrum Telemedyczne i inne osoby, np. członkowie rodziny z wykorzystaniem smartfona lub komputera,
  • Możliwość zdefiniowania stref przebywania seniora i wysyłania SMS po przekroczeniu strefy,
  • Alarmy. Zdalnie można ustawić trzy budziki, które przypomną seniorowi o ważnych zadaniach,
  • Powiadamianie SMS-em opiekuna o niskim stanie baterii,
  • Funkcja podsłuchu, opiekun może przy użyciu smartfona nawiązać połączenie głosowe bez konieczności odebrania go na zegarku przez seniora.

Cały system może być uzupełniony o:

  • szyfrowane pudełko na klucze
  • Co w komplecie
  • Instalacja
  • Często zadawane pytania

Co w komplecie

  • Zegarek,
  • Kabelek do ładowania

Instalacja

Ponieważ urządzenie wraz z zamówionymi dodatkami jest już przez nas skonfigurowane, instalacja jest bardzo prosta i można ją wykonać samodzielnie.

Składa się z kilku kroków:

  • wyjmujemy sprzęt z pudełka,
  • naciskamy przycisk SOS na zegarku, przez co wykonujemy pierwsze testowe połączenie z Centrum Telemedycznym.

Często zadawane pytania

  • Czy mogę rozmawiać przez zegarek z operatorem Centrum Telemedycznego?
      TAK – mikrofon jest wbudowany zegarek, aby operator Centrum Telemedycznego usłyszał Twój głos musisz nacisnąć przycisk SOS na zegarku co wywoła połączenie głosowe z operatorem Centrum Telemedycznego. Jeżeli nie usłyszy on Twojego głosu to wezwie sąsiada, kogoś z rodziny lub pogotowie ratunkowe.

     

  • Mieszkam z moją małżonką/mężem. Czo on/ona może być również chroniona?
     NIE – zegarek jest urządzeniem osobistym, w celu rozwiązania tego problemu zadzwoń  do Biura Obsługi Klienta.

     

  • Czy terminal jest przenośny?
    TAK – pamiętaj jednak by urządzenie było zawsze naładowane.

     

     

POTRZEBUJESZ

POMOCY?

Skontaktuj się z naszym

Działem Obsługi Klienta,

1 7777 0 100

e-mail: pomoc@nestor.sos.pl