Oferta

95% osób pragnie przeżyć jesień swojego życia we własnym domu.
Wybierz jeden z pakietów i zapewnij bezpieczną starość swoim najbliższym!

Senior Care Alarmowy

35 / miesiac
  • Senior Care Alarmowy zapewnia obsługę wszystkich alarmów wyzwolonych przez użytkowania poprzez dostarczone przez nas urządzenie alarmowe 24/7 w obszarze następujących form teleopieki:
  • Gwarancja Teleopieki 24/7
  • Umowa na ile chcesz
  • Ty wybierasz najlepsze dla Ciebie urządzenie
  • Nie płacisz za sprzęt
  • Kaucja tylko za urządzenie
  • Zwrot kaucji po rozwiązaniu umowy
  • Niezmienna cena pakietu
  • Opaska SOS przy zamówieniu urządzenia MaxCom lub Neat Novo - GRATIS
  • odebranie połączenia alarmowego
  • identyfikację podopiecznego, zapoznanie się z ankietą medyczną
  • zebranie szybkiego wywiadu
  • dostosowaniu procedur do typu alarmu (medyczny pilny/niepilny, socjalny pilny/niepilny)
  • powiadomienie rodziny, opiekuna, osób kontaktowych podopiecznego
  • wezwanie odpowiednich służb ratowniczych
  • obsługa alarmów AMP, AMN, ASP, BSA
  • W pakiecie otrzymujesz skonfigurowany i gotowy do działania wybrany przez siebie rodzaj urządzenia alarmowego. Urządzenie udostępniane jest nieodpłatnie po wpłacie kaucji zwrotnej przy rozwiązaniu umowy lub po pół roku z nami.
  • Alarmy Medyczne Pilne (AMP)
  • Alarmy Medyczne Niepilne (AMN)
  • Alarmy Socjalne Pilne (ASP)
  • Alarmy Socjalne Niepilne (ASN)
  • Brak sytuacji alarmowej (BSA)
Powiadomienie Pogotowia Ratunkowego lub innych służb ratunkowych o podobnym charakterze wskazanych przez Klienta w Ankiecie Rejestracyjnej oraz powiadomienie jednej z osób do kontaktu według procedury wskazanej poniżej.
Realizacja Usługi telemedycznej zgodnie z Regulaminem Usług Telemedycznych i w ramach dostępnego limitu świadczeń lub w przypadku niemożliwości udzielenia adekwatnej pomocy przez Usługę telemedyczną poinformowanie o zdarzeniu Lokalny Ośrodek Opieki Medycznej wskazany przez Klienta w Ankiecie Rejestracyjnej oraz powiadomienie jednej z osób do kontaktu według procedury wskazanej poniżej.
Obejmują wszystkie zdarzenia nagłe lub zagrożenia dla Klienta niemające charakteru medycznego. Zgodnie z wykrytym rodzajem zagrożenia Centrum Telemedyczne powiadomi właściwe służby publiczne (Policja, Straż Pożarna) lub inne o podobnym charakterze (np. Ochrona Budynku) wskazanych przez Odbiorcę w Karcie Informacyjnej, oraz powiadomi jedną z osób do kontaktu według procedury wskazanej poniżej

Obejmują wszystkie zdarzenia bez charakteru nagłego lub zagrożenia dla Klienta niemające charakteru medycznego. Zgodnie z wykrytym rodzajem zagrożenia Centrum Telemedyczne powiadomi właściwe służby lub osoby wskazane przez Klienta w Ankiecie Rejestracyjnej

Jakiekolwiek wezwanie inne niż określone w innych Alarmach Medycznych i Alarmach Socjalnych, które nie wymaga interwencji Centrum Telemedycznego.

Wybierz Swoje Urządzenie

MAX Com GSM MM 715 SOS

System Teleopieki oparty na urządzeniach MAX COM dedykowany jest dla osób bardziej mobilnych. Bazuje on na telefonie komórkowym/stacjonarnym z którym połączona jest bransoletka z przyciskiem alarmowym bez urządzeń monitorujących. Urządzenie komórkowe wymaga częstego ładowania – czas czuwania urządzenia wynosi 200 godzin. Prezentowany system jest bardziej ekonomiczny, ale również obarczony większym ryzykiem zawodności.

MDT Senior GPS Tracker Watch

Bransoleta alarmowa przeznaczona dla osób mobilnych, wychodzących z domu. Użytkownik musi pamiętać o regularnym ładowaniu bransolety co 3-4 dni. Możliwe funkcje: połączenie alarmowe SOS, czujnik upadku, geolokalizacja GPS, krokomierz, pomiary pulsu, pomiar ciśnienia krwi, informacja użytkownika opaski o bezruchu – należy wstać, możliwość dzwonienia z / na bransoletkę, wodoodporność IP 67, monitor snu, możliwość regulacji bransoletki bez jej fizycznego skrócenia.

NEAT NOVO

System NEAT jest idealnym rozwiązaniem do pielęgnacji starszych osób mieszkających samotnie oraz osób z zakresem ograniczenia samodzielności pozwalającym na funkcjonowanie w ramach swojego gospodarstwa domowego. Kluczowe elementy systemu Teleopieki stanowią urządzenie NEAT NOVO (działa na zasadzie telefonu z zestawem głośnomówiącym) oraz bransoleta SMILE z „guzikiem życia”.

Funkcje Naszych Terminali

W ramach abonamentu zyskujesz bezpłatny dostęp do Terminali opieki. Oto ich niektóre funkcje:

W cenie abonamentu łączność w ramach telefonii GSM,

Zachowanie ciągłości działania nawet przy braku prądu, ponieważ są wyposażone w baterie/akumulatory,

Użycie definiowanych przycisków do połączenia z wybranymi osobami np. członkami rodziny, sąsiadami, policją itp.,

Bezpieczeństwo 24/7

Najważniejszym elementem naszego systemu jest gwarancja całodobowej teleopieki. Niezależnie od tego co i kiedy się wydarzy. osoba korzystająca z naszych usług może w błyskawicznym tempie uzyskać pomoc.

Naszym celem jest niesienie opieki i pomocy. osobom starszym, chorym, niepełnosprawnym, samotnym i wszystkim innym potrzebującym.

Profesjonalna kadra naszego Centrum Telemedycznego jest zawsze w pogotowiu!

Dodatkowe Funkcje

Co jeszcze potrafią nasze urządzenia:

Prowadzenie rozmowy bez użycia słuchawki. Urządzenia mają wbudowany głośnik i pozwalają na prowadzenie rozmowy z dowolnego miejsca pomieszczenia w którym są umiejscowione,

Automatyczne odbieranie połączeń głosowych bez potrzeby reakcji ze strony użytkownika – o ile taka jest jego wola – urządzenie może zostać tak właśnie skonfigurowane,

Użycie definiowanych przycisków do połączenia z wybranymi osobami np. członkami rodziny, sąsiadami, policją itp.,

Pomiar temperatury w pomieszczeniu i ustawienie wywołania alarmu po przekroczeniu granic pożądanego zakresu temperatur,

Zachowanie ciągłości działania nawet przy braku prądu, ponieważ są wyposażone w baterie/akumulatory,

Dołączenie do 32 różnych czujników, które mogą zwiększyć stopień bezpieczeństwa podopiecznego.
Mogą to być na przykład:
Czujniki ruchu – alarm w przypadku ruchu lub braku ruchu w pomieszczeniu,
Czujniki gazu, dymu, wody,
Czujniki otwarcia drzwi,